Köyde yitim yarak

Sex hikayeleri sitesine hoş geldiniz.Sitemizde birbirinden harika gerçek sek hikayelerini okuyabilirsiniz.Her kategoride kaliteli sex hikaye okumak için bizim adresimize bekleriz.Şimdi Hikayemizi okumaya geçelim...
Köy hayatını oldum olası severim.Sessiz sadeligi çok hoşuma gider.O zamanlar 19-20 yaşlarındaydım.Hem tarlaları ektirmek hemde özlemden dolayı gitmiştim.Tralalara hep yaya gitmeyi çok severdim. Yine bir gün tarlaya giderken,ıssız bir dereden geçiyordum ki çalıların arasında bir kıpırdama duydum.Usulca yanaşıp uzandım baktığımda ne göreyim;Benim yaşlarda bir genç eşşegi önüne almış sikiyor.Manzara hoştu ama hayvanla oldum olası ilişkiye karşı olduğumdan arkadaşın götü güzel,bembeyaz ve ilginç olan bir şey oluyordu.Bir eli arlasında götünü parmaklıyordu.Ben zaten beyaz göte bitmiştim birde parmaklaması beni daha çok tahrik etti. Birden girip çalılığa başına dikildim.Öyle dura kaldı.Bende devam et hiç bozma kendini dedim.Ama eli arkasında çekilmişti,siki amdaydı.Bu devam ederken elimi götüne attım.napıyon biraz sonra sen sik bırak arkamı dedi.Bende sikersem seni sikerim yoksa gidiyom dedim.Ama aramızda kalsın kan çıkar dedi.Bende kafamı sallayıp diz çöküp başladım götünü öpüp,sevmeye.Bende ilk önce parmakla başladım.O gigip gelirken parmağımda girip çıkıyordu.Çok zevk aldığını hissettim.Aman boşalma dedim.O da olur dedi.Bende parmaklayıp,yalamaya devam ederken,ben boşalsamda çıkarmam sen rahat ol dedi.Donumu,pantolu tamamen çıkarıp arkasına geçtim.Gömlegini,atletini yukarı sıyırıpöpmeye başladığımda oh sesleri gelmeye başladı.Koltuk altlarını,kulaklarını yalıyordum.Benim yarak kazık gibi olmuş götü arasında dolaşıyordu.Daha fazla zevklendiriyim diye kafasını tükrükleyip deligine girdim.Ben sabirt duruyor o gidip geldikçe benim yarak girip,çıkıyordu.Traktör sesiyle durduk o arada hayvan kaçtı ama o kuc ağımdaydı.Traktör geçince domaltıp tadını çıkararak siktim.Ama doymadım.Bir defa daha yapayım dedigimde olmaz acıdı dedi.O zaman sen seyret ben bir daha boşalayım dedim.Ben gidecem sen boşal dedi.Ben seyredilmekten çok hoşlanıyorum deyip razı ettim.O seyrederek boşalmam bana daha büyük zevk verdi.Unutamam bu anımı.Köyde yitim yarak

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt